Siteul tvr.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptarea politicii de utilizare a cookies. Afla mai multe accesand POLITICA COOKIES
Cum s-a văzut Festivalul Internaţional al Educaţiei 2014 la TVR Iaşi
Joi, 03 Iulie 2014
TVR Iaşi a fost şi în acest an un partener activ în promovarea şi reflectarea Festivalului Internaţional al Educaţiei (FIE2014).
Eurovision Show
Eurovision Show
Eurovision Show
Eurovision Show
Eurovision Show
Eurovision Show
Eurovision Show
Eurovision Show

Programul FIE2014 s-a regăsit intens în cadrul emisiunilor realizate de TVR Iaşi în perioada festivalului, producţiile având difuzare şi pe canalul naţional TVR3, precum şi online pe platforma TVRPlus.ro.

Peste 13 ore au fost dedicate festivalului pe parcursul a 10 zile de desfăşurare a campaniei de promovare: prezenţa organizatorilor/ invitaţilor în emisiune, agenda zilnică FIE, transmisiuni directe şi online streaming.

În cadrul emisiunii Vară pentru voi (zilnic, de la ora 17.00, în direct pe TVR Iaşi şi TVR3) au fost invitaţi zilnic organizatori ai evenimentelor FIE:

  • Daniela Cujbă şi Andrei Apreutesei/ ediţia din 20 iunie,
  • Dan Doboş/ ediţia din 23 iunie,
  • Adrian Păduraru/ ediţia din 24 iunie,
  • Ciprian Costin/ ediţia din 25 iunie,
  • Eugen Doga şi Daniela Cujbă/ ediţia din 26 iunie,
  • Octavian Jighirgiu şi Nic Ularu/ ediţia din 27 iunie.

Ante-eveniment, la emisiunile Regional Cafe din studioul TVR Iaşi, cu difuzare pe TVR3, au fost invitaţi Eugen Doga şi Dan Doboş, în ediţii distincte.

Mai mult, TVR Iaşi a realizat două transmisiuni directe ante-eveniment de pe scena de eveniment a FIE 2014, tot în cadrul emisiunii Vară pentru voi: înainte de Eurovision Show, miercuri, 25 iunie, şi înainte de spectacolul Eugen Doga, vineri, 27 iunie.

De asemenea, zilnic, în cadrul Vară pentru voi şi Jurnalul Regional TVR Iaşi au fost incluse agendele FIE, o serie de materiale cu o durată între 5- 10 minute despre evenimentele din ziua anterioară şi care anunţau evenimentele din ziua respectivă. Agendele au fost realizate zilnic de către echipe formate dintr-un reporter, unul sau doi cameramani, un editor de imagine, în perioada 20 – 30 iunie.

Cele 11 materiale de promovare pentru programul festivalului se regăsesc şi pe canalul Youtube TVR Iaşi, dar şi pe site-ul oficial TVR Iaşi. Reportajele FIE2014 au adunat peste 800 de vizualizări pe perioada festivalului şi rămân online la dispoziţia publicului care vrea să revadă imagini din cadrul evenimentelor.

 

O altă componentă a FIE2014 intensiv promovată de TVR Iaşi a fost cea a spectacolelor live. Acestea au fost fie înregistrate de TVR Iaşi, fie transmise în direct pe canalul TVR Iaşi şi online prin videostreaming (inclusiv pe site-ul fieiasi.eu), ori au fost transmise simultan în Ucraina sau Republica Moldova. Aceste evenimente au avut în afară de publicul aflat la locul de desfăşurare şi un public „de acasă” sau „de departe”. Uşor cuantificabil este cel din mediul online, prin numărul de vizualizări ale spectacolelor ce au fost transmise prin videostreaming: Eurovision Show (1807 vizualizări), concertul Eugen Doga (1334 vizualizări), The Masterpiece (665 vizualizări), concertul Filarmonicii Iaşi (461 vizualizări).

 

Toate aceste evenimente a fost promovate şi pe pagina de Facebook TVR Iaşi. Fiecare anunţ zilnic sub hashtag-ul #FIE2014 postat de către TVR Iaşi a adunat în medie un reach de 600 de persoane atinse.

 

Promo-urile de eveniment şi teaser-ele FIE2014 au fost difuzate în perioada 12 – 29 iunie 2014 de 270 de ori în calupurile de promo pe canalul TVR Iaşi regional.

 

Toate aceste activităţi de promovare pe TV (regional şi naţional), precum şi online pe toate mijloacele de comunicare online ale TVR Iaşi au creat în jurul evenimentului amploarea şi grandoarea necesară ca Iaşi să arate că poate deveni o capitală culturală europeană.